Fina folket, dag 2

Åh gudars, vad jag gillar såna här dagar!
Mina fina vänner är bäst, och då skojar jag inte. Jag har hängt med fina folket idag med, räknat matte ( seriöst, jag börjar bli sjuk?! ) och skrattat så jag fått ont i käkarna.
På eftermiddagen mötte jag upp Nathalie, och hon och jag tog oss tillsammans med Lisa hem till mig. Och vad vi gjorde, jaa, dom satt för det mesta uppflugna i mitt plommonträd iklädda bikini och kämpade med brännan och plockade plommon medans jag låg på marken och halvsov och blev bombarderad av flygande frukter.
Nu har dom precis dragit och jag sitter här i min ensamhet as usual. Jag funderar ganska seriöst på att sova, även fast klockan knappt är tio. Men jag kan inte hjälpa att jag är trött, that's life.

Så,
sov gott och dröm sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0