Blåbärsdag



Dagen har varit så bra som den bara har kunnat!

Jag mötte upp Moa i stan och sen åkte vi hem till mig. Väl här blev det fint snack i timmar, sen åkte vi bort till Malou en sväng för att se så hon var vid liv. På vägen hem fastnade vi i blåbärs skogen hur länge som helst, och tryckte i oss så mycket blåbär att vi typ sprack. När vi kom hem igen, drog vi ut igen och plockade blåbär, muppar som man är. Reslutatet blev ju finfint, blåbär precis överallt. Bilden ovanför är ingenting emot hur vi såg ut efteråt!
Efter det blev det ett dopp i sjön, som fortfarande håller måttet, 24 grader!  Vi hann också med en snabbtitt i gamla fotoalbum, haha!
Nu har min fina vän precis åkt hem, och jag ska baka > blåbärspaj <

Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAAH bilden!!

finaste nora du är för bra hihi, :)

och vadå äta blåbärspaj utan mig :o

SPARA!!! JAG KOMMER :D:D:D:D

<3

2009-08-24 @ 21:36:47
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHA bilden!!

du är för fin nora, hihi :)

men vadå äta blåbärspaj utan mig?! :o

SPARA jag kommer!!!

<3

2009-08-24 @ 21:38:50
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0