DET EKAR ÖVER HELA STADEN


Hej!
Nu är lovet, påsken och valborg avrivet och skolan har satt fart igen. Och igår var det studiedag, men inte nog med det, utan även min 18-årsdag! Den firades med att David sov hos mig oh gratulerade mig på morgonen tillsammans med familjen innan de trog vidare mot sina jobb. Vid elvatiden åkte jag mot stallet och passade på att rida ut på Emil, bli jagad av två älgar och bli lite smått sur på att det snöade, i maj! Några timmar senare landade jag dyngsur av snö och regn hemma hos David som bjöd mig på lunch innan jag begav mig ner till mejeriet för att ha ljusrep, för denna vecka smäller det av med ännu en dansföreställning! När allt var klart på den fronten tog jag med mig familjen ner till restaurang Smugglaren där vi rev av en riktig födelsdagsmiddag! Till slut hamnade vi hemma och käkade brownie med grädde och passionsfrukt och drack portvin. Med andra ord kan jag säga att jag fick en kick ass födeledag! Och nu väntar jag bara på att min dator ska komma!

Tja, det var lite uppdatering av livet. Nu ska jag ta tag i en engelskauppgift och lite senare tar jag med mig mamsen och tränar! Och förresten, så byter jag gärna ut snörusket mot en varm sommarkväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0