varfö lägger jag ens upp det här inlägget?


Lite inaktivitet här va? Nåja, man måste väl hinna leva också? Det jag hunnit med undertiden jag inte suttit här och nött är väl lite gott ovh blandat, en tripp till norrköping där en hel del godsaker inhandlades, tillexempel ett var skor i kategorin varma och assnygga som lär förgylla min vinter. Idag har jag även firat 10 månader med min snygging till pojkvän, inte illa! Och imorgon är det äntligen fredag igen och då blir det förhoppningsvis världens bästa häng med världens bästa tjejer Martina och Lovisa, fint. Resten av helgen lär bjuda på överraskningar, eller konstant pluggande vid köksbordet med ett avbrott för en tripp till stallet. Hur det blir återstå att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0