torsdag 18.06


Goddag!
Veckan börjar äntligen dra sig mot sin slut och imorgon står våran fest med temat "vad fan tänkte jag på?!" och bankar på dörren! Så festförberedelserna är nu i full gång, superfula bordsdukar har inhandlats, maten är beställd och planering är spikad! Det är bara att invänta morgondagen. Så för att fördriva en helt vanlig torsdag fick jag med mig min underbara vän Lovisa hem och vi rotade tillsammans igenom min "utklädningslåda" där allt möjligt kan hittas, allt från pälsvästar, till jeansdräkter till brutala skor. Kul! Så nu är både min och hennes outfit fullbordade och det kommer bli galant, förhoppningsvis!

Resten av kvällen ska jag ägna åt matlagning och städning av mitt rum, som ännu en gång lyckats bli stökigt. Ordentligt stökigt! Men med partylistan på högsta volym och lite festtänk i huvudet kommer det gå som smort!

Ha det bäst, imorgon är det fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0