this planet looks so cute, but it's cold


Hej allesammans!
Just nu sitter jag i Vimmerby där snön faller tillsammans med mormors dator som er lika seg som en snigel och käkar spettekaka och häver te! Samtidigt försöker jag knåpa lite på min essä som skulle varit inlämnad i fredags, men allt annat som inte har med hur makten påverkade kärleken på 1100-talet känns mer lockande, faktiskt!

Imorgon är det dags för en ny vecka efter en fin helg, som för det mesta bestod av ett häng med Josefine, en mer eller mindre spontan tripp till Linköping och en visit i stallet. Det låter faktiskt rätt så fint i mina öron. Men nu känner jag att det är dags för lite essäskrivning! Bilder från Linköping finns när jag känner att jag har tid att leva utanför mitt plugg.


 


Världens vackraste mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0