söndagsbestyr


Söndag den 14 november, även kallad Farsdag, började med att jag vaknade upp med min man bredvid mig. Jag traskade lite motvilligt upp runt niosnåret och slängde ihop en bastant frukost till min kära fader och sa hejdå till David. Resten av förmiddagen spenderades i soffan med en hemsk tråkig svenskabok och två kelsjuka kattungar. Framåt eftermiddagen satte jag mig i en bil till Gamleby där jag för det mesta käkade pepparkakor, fann ro i en skön fotölj och missade tåget hem, tur då att min far är en vardagshjälte och kom och plockade upp mig!

Väl hemmade slänge jag ihop en fin middag till min kära pappa innan jag bänkade mig i soffan igen och drog av några avsnitt av Sveriges bästa tv-serie; Solsidan. Nu lockar för det mesta sängen, så godnatt kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0