HIMLEN LUKTAR PLAST


Här sitter jag med gårdagens träningsverk och en mätt mage eftersom jag nyss är hemkommen från Hanna där jag ätit en riktig klassiker; korv med bröd! Imorgon är det fredag igen, och jag vet inte riktigt att jag kan säga att jag längtar, eftersom det står Nattinnefotboll på schemat för mig imorgon! Jag + fotboll är lika med nono! Så här sitter jag och grämer mig och hoppas för allt i världen att jag ska bryta benet över en dag så jag slipper vara med! Nåja, jag får väl se det från den ljusa sidan!

Nu ska jag i alla fall styra stegen mot duschen och sen ta tag i lite läxor!
Över och ut!


Kommentarer
Postat av: Amanda Bäckström

äsch det kommer gå skit bra! Vi kommer att sitta och hejja på dig ju :D

2010-11-11 @ 19:51:45
URL: http://amandasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0