FRÅN KYLAN IN I VÄRMEN


Goddag!
Just nu sitter jag i mitt kök iklädd världens skönaste morgonrock och bitchblickar snön utanför! Idag var nämligen planen att jag skulle åka till David, men icke! Morgonen började snusfint med strömavbrott och nu gör snön och väglaget att det aldrig skulle kunna gå att ta sig från Mommehål till Horn. Så istället för att äga ut David och hans småbröder i snöbollskrig får jag spendera dagen hemma med mina naturkunskapsböcker!

Annars då? Jotack, jag har fått en härlig snuva och ett stycka halsont från snöbollskriget i fredags och den lite för långa promenaden hem i blöta kläder! Igår spenderade jag eftermiddagen hos min gamla barnvakt som gått och fyllt 30 och mot kvällen styrde jag stegen mot Calle och ett parti twister. Pretty awsome!

Men nu blir det råplugg och halstabletter. SES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0