22 maj



























Tjena, vilken kväll det blev igår! Superkul verkligen. Jag antar att det hängar mycket på det trevliga sällskapet och det fina vädret.

Vi kämpade på hårt från halv tre på dagen fram till ungefär fyra tiden på natten, och efter det började jag och David vandra in mot stan iklädda balklänning, klackskor och frack. Dock gick det ju inte särskilt snabbt eftersom jag (klanting som jag är) trillade och sträckte ut ett ledband i foten. Så vi lyxade till det och tog en taxi efter en bit! När vi kom hem vid halv fem tiden somnade vi båda som barn tills väckarklockan ringde vid halv åtta. Då var det bara att stiga upp och bege sig mot lysningsbadet där det vankades modevisning. Ingen höjdare! Med tanke på min fot, den minimala sömnen och ett litet intag av mat. Men jag lever i alla fall och här sitter jag nu och taggar nationellt prov i franska imorogn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0