Ett stycke valborgsmässoafton


Valborg började snusfint hemma hos lovisa med ett knippe ursköna brudar och min bästa vän maten. Efter ett par timmar där tog vi tag i oss själva och begav oss ut till Niklas där det vankades fest. Men vi fann dock mindre med ro där och drog efter ett litet tag vidare bort till Martin där även kvällen avslutades framåt småtimmarna. Valborg blev med andra ord riktigt lyckad.
Nu laddar jag om inför den nya veckan som fint börjar med att jag blir ett helt år rikare! Sedan ska jag slita häcken av mig hela veckan då jag ska springa mellan genrep inför dansföreställningen och inför modevisningen. OCH, så kommer världens bästa David hem får New York på tisdag. Äntligen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0