come on sunshine


DET ÄR VÅR OCH SOLEN LYSER, det är helt galet bra!

Jag sitter ute på verandan endast iklädd en lång t-shirt och ett par tunna strumpyxor och är nästintill för varm, hur bra känns inte det på en skala? Framför mig ligger engelskaböckerna och det går faktiskt riktigt bra att plugga idag, me like! Allt blir så himla mycket bättre med lite solsken.
Starten på helgen har varit mycket bra! Först tog jag en fika med en hel hög snygga och goa tjejer och efter det fick jag med mig Cornelia, Lisa och Josefine hem över natten. Bilder kommer nog på söndag. Ikväll ska jag hem till Julia på tjejkväll med några klasskompisar, det är knytkalas så snart ska jag ställa mig och slänga ihop ett par arabiska röror och ta med mig!

Ha det bra alla fina ♥




Kommentarer
Postat av: dafvid

gilla

2010-03-13 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0