21.23


Här sitter jag med lite engelska plugg, as usual. I sängen bredvid ligger min alldeles för underbara katt och finner ro och spinner så jag bara vill lägga mig ner bredvid honom och somna, men icke! Innan jag ens rör vid sängen ska engelskan åtmistone vara halvklar och rummet ska vara städat. Haha, vilka regler jag har!



Dagen idag har varit helt upp och ner och fram och tillbaka. Den började med ett besök hos sjukgymnasten vid 7.30 och efter det hade jag en idrottslektion vid 8.20 där hela sp09c gav sig på någon rysk dans, bugg, vals och linedance. Så nästa fest är det spikat vad vi kommer köra för moves på dansgolvet! Skoldagen forsatte och dagen avslutades med engelskalektion fram till kvart i fyra.
när jag äntligen var fri fick jag sällskap av David och Jim ner till stan där jag gick för att träffa en gammal kompis..
Efter det styrde jag stegen mot Jim där David tålmodigt satt och väntade på mig och där spenderade jag min tid fram till halv åtta ungefär. Och nu sitter jag här efter att ha tryckt i mig en mansportion med "sprängd sushi" ( Det måste vara det konstigaste namnet på en maträtt!). Det är i alla fall lax stekt i sushikrydda som man käkar tillsammans med ris och soja, så enkelt är det! Nu ska jag forstätta mitt liv som heltidspluggare.

Ha det fint my m♣'s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0