You had me at hello



Åh, dessa sommardagar! Im in love.
Viken har bjudit på ett grymt väder med 30° c i skuggan, inte alls tokigt.
Det var just därför jag tog mitt pick och pack efter jobbet och mötte upp några fina vänner och styrde stegen mot Löga. Där njöt vi av ett dopp i havet, sommarvärmen och Lisas sjukt goda muffins med jorgubbar, vit choklad och lemon curd, mums! Senare på kvällen begav sig den myndiga delen av oss till Simsons för ett par öl och vi som ännu inte är krogmyndiga fick klara oss själva. Men det gick bara för bra! Jag, Lisa och Cornelia promenerade nämligen ut på piren och sätt där och pratade om allt möjligt. Ni tjejer är himla bra ska ni veta! Mer sommardagar åt folket, för det är ju justs då man mår som bäst!

Förresten, så måste jag säga grattis till min fina pojkvän som blev 17 för en kvart sen! Jag tänkte leka den gulliga flickvännen och ringa klockan 00.00 och säga grattis, men icke! Här har man mobilen avstängd. Haha :)
Grattis i alla fall, du vet att jag älskar dig ♥

Här är halsbandet jag hittade i Finland för en tiopeng som min kära pojkvän köpte till mig tillsammans med en snygg ring!





Kommentarer
Postat av: Karin

att att att vi ska. Miss u to, säg bara till! VERY MUCHO, Moonlight så länge<3

2010-07-10 @ 02:36:28
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0