LIKE ANY OTHER SWEDISH SUMMERDAY


Känner att jag dragit ev en riktig återställare här på bloggen idag nu när det inte bjuds på sol. Hederlig svensk sommar helt enkelt.
Idag var egentligen planen att jag skulle få träffa min bästis Martina, men det fick jag tyvärr snabbt ändra på när jag fick red apå att jag skulle jobba idag. Så om en timme beger jag mig till jobbet och tjänar ett gäng slantar, fint!

I fredags hängde jag ut på Bökensved, och det var kanske inte särskilt konstigt med tanke på att min kung spelade där! Han bjöd på en sjukt bra spelning med världens drag och världens härligaste stämming som man inte kan anant än att älska. Mer lasse åt folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0