Måndag, alltid måndag


Hur lång helg man än har så slutar den alltid likadant; med en måndag. Nu har vi ett nytt schema eftersom vi idag drog av första dagen på vårterminen. Det nya schemat innehåller tre lektioner och en dag som slutar halv fyra. Inte så roligt när man förut fick sluta kvart i två...
Min måndag har varit helt okej, efter skolan hängde jag med David och Nathalie och sedan stod det dans på schemat! Nu sitter jag här och gör min absoliuta superfavorit sysselsättning, nämligen att plugga. Det bästa med allt är den feta värken @huvudet. Mmh! Tur att jag har David som sällskap i mobilen :).

Nu tänker jag säga godnatt till läxböckerna, datorn och slänga klädhögen som ligger på sängen på golvet och låtsas som att det är smutsigt.

Godnatt m♣'s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0