måndag 21.15


Men halla, känns ju som om jag gått och dött här. Så är inte precis läget.

Shit! vad tråkig min blogg är, alldeles galet känner jag. Jag ska bokstavligen hyra in lilla Lisa Åselius någon dag så hon får hjälpa mig! Den sensate uppdateringen är inte särskilt intressant menmen, here we go: I fredags hade vi överraskningsfest för Lisa som gått och fyllt 18! Bilder kommer någon annan dag, när tiden och så finns. Igår var jag på bio, Avatar, med amanda, ferner och david, och så blev jag även nattgäst @amandas place. Och gud vad skönt det var att för en gångs skull kunna utnyttja sin sovmorgon! Jag menar, den tiden vi gick upp brukar jag vanligtvis stå på en busshållsplats och frysa sönder.

Nu har vi återigen fått masssssa läxor, engeskax3, svenska, samhällskunskap, matteprov = YEES! Plus att jag mellan varven ska få in ett besök hos tandläkaren och sjukgymnasten. Blä.
Men mem, det är bara att ta tag i det och se fram emot helgen, då blir det fest för Johanna som fyllt 18!
Helgen därpå ska jag hem till efterlängtade Lovisa och helgen därpå vankas det fest med tema rosa. Så man får allt lite plåster på såren för alla läxor på helgerna. JAG ÄLSKAR HELGER.

jAJJAJAJAJ, matte och engelska, here i come!

Kommentarer
Postat av: karin

häng inte med smile'ttt, vi klarar det lovie:D

2010-01-18 @ 22:09:37
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0