lördag 9/1


Natten har jag tillbringat inne i stan hos Cornelia Grundström, en av Västerviks stoltheter. Hela kvällen och natten vart finfin, men när min mamma snällt ringde och väckte mig vid halv tio ville jag seriöst bara sjunka genom jorden. Men det var bara att ge sig upp och iväg och väl hemma somnade jag om så sött med en snygging till katt bredvid mig. Och djupt sov jag också kan jag lova! Jag vaknade inte ens när mamma stog utanför mitt fönster och skrek på mig eller när hon plingade febrilt på dörren för att hon hade blitivt utelåst.

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på min och martinas så kallade "partylista". Jag skäms för att erkänna vilka låtar som gömmer sig i den. Snart ska jag ta tag i mig själv och mitt liv och göra något vettigt: städa det ständigt stökiga rummet. Mission impossible.

Jag måste passa på att säga Grattis till Lisa Sernfalk som dagen till ära fyller 18! Hoppas att din dag blir hur bra som helst, det är du värd. ♥

En annan sak jag måste passa på att påpeka är glädjen över dom nya inläggen som jag hittade på kära Lisa Åselius blogg. Lite nördigt sådär, men sånt är livet. Tjejen är ju på Teneriffa och lever livet, och jag går runt här i kylan och saknar henne. Det enda jag kan uppdatera mig med är dom finfina små blogginläggen. Check it out -> http://laselius.blogg.se/.

Nu tar jag tag i det, hörs!


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Jag har allt sett din partylista hemma hos Amanda.

Den ägde =D

2010-01-09 @ 14:54:16
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: nora, till mathilda

haha, man tackar! :D

2010-01-09 @ 15:06:17
URL: http://norahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0