xxx


Men hallå!
Vilken närvaro jag haft här på bloggen den senaste tiden! Men jag har faktiskt en anledning, den stavas P L U G G.

Ni kanske vill veta lite om min minst sagt händelserika torsdag-fredag-lördag-söndag och kanske till och med se lite bilder?

I alla fall, i torsdags åkte vi upp med klassen till Linköping. Först gick vi en sväng på stan och där inhandlades en klänning, en kjol, en t-shirt och en hel uppsättning armband. Jag har faktiskt suttit här hemma viken och dreglat över alltihopa över Internet, så när jag väl hade chansen tog jag den! På kvällen stod det teataer på menyn och det var pjäsen "Figaros bröllop" som serverades. Ärligt talat, den sög. Eller nej, det var lite grovt, den var bara mindre bra.

I fredags stod det SRO-fest med tema rosa på schemat. Vi hade bestämt oss för att klä in oss i rosa godis, och ha rosa strumbyxor. Så hela fredagseftermiddagen spenderades åt att tillverka godissmycken! Vid fyra tiden var huset "fyllt" av c.c.-brudar. NAJS! Kvällen vart toppen, tack och bock för det.

I lördags tog jag tag i läxhögen en aning, och på kvällen åkte jag till Nathalie. Där blev det matlagning, snack och filmtittning med Västerviks stoltheter. Fint.

I söndags var det ju, som nog alla vet, alla hjärtansdag. Den spenderades såklart med David, allt annat vore fel.


Här kommer ett gäng bilder! :D




Torsdag













Fredag







Lördag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0