Söndag


Hola amigos!
Ni kanske tror att jag gått och dött eller liknande, men så är inte fallet! Jag är så levande man kan bli efter en vecka uppe i Norges skidbackar!
Min vecka har varit toppen, visserligen har det varit lite kallt, men det var bara att bita ihop. Sista dagen tog jag tag i mig själv och satte mina snowboardsdrömmar i verklighet, så hela dagen kämpade jag i barnbacken fram och tillbaka för att på ordning på brädan och i slutet gick det faktiskt riktigt bra och jag vågade mig på en lite brantare backe.

Nu sitter jag här med plugget efter att ha tillbringat kvällen, natten och hela dagen med fina David. Imorgon börjar skolan igen, blä!
Men jag får bita ihop och längta till helgen som är fullbokad av roliga aktiviteter. PÅ fredag ska jag nämligen träffa Julia, vilket var alldeles för länge sedan! På lördag bär det av till Paoo där 18-års fest väntar och på söndag har jag och David 3 månader :)

Nej hörreni, nu ska jag skriva om Rumäninens politik, kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0