Friday, im in love


Hola amigos!
Är inte fredagar för underbara? Idag hade jag sovmorgon till halv elva, men fick ta bussen in till halv tio. Sedan hade jag bara två lektioner; matte och franska. När vi slutade vid ett gick jag och Lovisa den korta sträckan bort till Willys för att göra något åt vårat chokladsug. Och vädret då var inte att leka med, om man tittade upp mot himmeln och tänkte "det är sommar, det är sommar", så fick man faktiskt in en liten sommarkänsla i sig!
När Nathalie och David slutade vid halv tre gick vi tillsammans ner till stan och letade lite kläder till nästa veckas fest med tema rosa. Efter det tog vi en fin fika och nu sitter jag här! Jag har ätit en god middag bestående av sushi och nu har vi plockat fram en skål med godis till efterätt.
Jag skulle egentligen spenderat kvällen med Lovisa, Martin och Julia. Men så blev det inte, så istället kör jag på en hemmakväll med familjen.

Peace m♣'s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0