SNURRA MIN JORD IGEN


Det var en helt vanlig söndag. Tills allting plötsligt tog vändning för mig, och inte minst för min bästa vän och hennes familj. Min bästa vän miste nämligen den man som varit där sen hon föddes, som har uppfostrat henne och funnits där som en stöttande vägg. Min bästa vän miste sin pappa idag.

Allt skulle ju bli bra, det var det enda jag kunde önska. Men livet är inte rättvist. Och om jag kunde, skulle jag göra allt ogjort. Men utan magikrafter kommer man inte långt. Det enda jag kan göra nu, är att ge dig all min styrka och all stöttning, för det är du värd.

Du är stark. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: karin

<3

2010-12-20 @ 20:13:37
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 14:37:49
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0