WEEKEND


Verkar som någon visst sprungit på en förkylning såhär på sommarens sista dagar, usch! Men inte deppar jag ihop för det, halsen får göra hur ont den vill och huvudet får dunka bäst det kan!

Helgen då, blev den så galen som jag förutspådde? nja.. Det galna hänget i fredags såg mer ut som en döende armé på sjukhuset, alla låg i soffan och nästintill sov. Så tja, vid tre skiljdes vi åt och åkte åt olika håll och gissa vad: sov. Roligare än så blev det inte! Jag fick i alla fall nattsällskap i form av en pojkvän, och det kan man ju inte tacka nej till!
På lördagsmorgonen sprang jag upp ur sängen någon gång runt nio snåret och rastade av ponnyn lite och efter det bar det av till staden och jag fick mig äntligen en ny cykel, eftersom nin andra blev stulen! Eftermiddagens spenderades hemma och framåt kvällskvisten följde jag med min syster och min mor ut i svampskogen och där fyndade vi så mycket svamp att hela kungens släkt skulle kunna kalasa på det i en månad!

Galen helg? Njaa, men jag taggar upp mig till två helger framåt, det om något lär bli galet!

ÖVER OCH UT ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer den helgen? :D

2010-08-31 @ 21:22:30
Postat av: Nora

Ja du din anonyma typ, då bär det av upp till linköping på fest :)

2010-08-31 @ 22:10:03
URL: http://norahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0