CUT

Godkväll kompisar!
Vilken dag! En skoldag som slutade klockan 4 och en halvtimme efter det var jag nere på People och klippte av mig 15 cm på mitt midjelånga hår, inte särskilt genomtänkt med snyggt! Bara en kort stund efter det satt jag på hästryggen och red en sväng här ute i skogen på världens bästa Malou som vi fått tillbaka efter ett års tid, dock bara till låns tyvärr! Efter det hanns det med lite mat och en lång och skön superdusch och nu lockar sängen! Men för er som inte planerar att sova kan ju lyssna på den här och bara hålla med om att den är grym!



Ett gäng bilder från sommarlovets sista helg som spenderades uppe i Stockholm med min snygga jäkel till pojkvän!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0