tisdag thusday mardi

Var det hela Sp09c som sov på historialektionen, var hel stimmiga på engelskan och hade brutit alla tårna på samhällseftermiddagen idag? Jo, så var det nog!
Min klass blir bara bättre och bättre, herregudars, vad vi kommer vara bäääst till studenten!
Hela gymnasiet är bäst, jag tycker verkligen det. En nystart var verkligen vad jag behövde. Och en hel hög med nya människor har jag lärt känna också, alltid lika uppskattat.
Nu peppar vi inför samhälls festen den 2 oktober, tjihuu!

Men nu ska jag ta tag i livet mitt, ett rum som måste städas, läxor som måste göras och en mobilladdare som måste efterlysas är alltid lika roligt.

Vi hoppas på en lika fin dag imorgon,
kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0