lördag, visning och superhäng

lördagar är ungefär såhääär bra!
Dagen började på People, där hår och makeup fixades, sedan var det bara att vänta vänta och vänta. Tur bara att fint folk fanns på samma ställe. Framåt fem-tiden körde vi ett välbehövligt genrep och sedan var det dags för pizzakäk, mums! Efter det åkte mördar klänningen på, makeupen och håret extrakollades och sen var det bara att rocka ut på scenen!
Oj, vad jag tycker det är roligt, och OJ vad hal scenen var, och aj på en bruten tå nertryck i för små skor.
Men, det gick trots allt ganska bra, fast att det kändes som om hela världen kunde känna hur nervös jag var!
Jag har tyvärr inte så himla bra bilder från dagens visning, men jag ska tigga ifrån moa, som har tagit bilder när vi är in action, inte stela "innan-bilder".

När visingen var slut och allt var i ordningfixat och klart, mötte jag upp mina vänner och vi tog oss tillsammans bort till Sakki. Där hände vi ett tag, med en flaska vin och Ferners smygbög musik, men det dög, det gör det alltid! Vi får alltid till de så himla bra.

Men nu ska jag springa upp i duschen och duscha ur all hårspray, sedan blir det sängen tack och lov! Vad jag har längtat efter den hela dagen, haha!
Och hörreni, min pappa fyller år imorgon, tusen grattis pussar på honom.

Puss!



baksidan av mitt hår, virkat och finfint


häng


rockaren, amanda och vinet


så gör vi det i stockholm?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

du var riktigt duktig Nora och sjukt snygg! ;*

2009-09-13 @ 12:16:21
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: Josefine Helge

du var jättebra! :D

2009-09-13 @ 21:52:59
URL: http://josefiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0