great work

Sist jag satt här och skrev, sa jag att jag skulle ta tag i livet och städa rummet m.m. Detta var 3 timmar och 29 minuter sedan. Vad har jag gjort under dessa tre timmar och 29 minuter? Ja, jag har i alla fall inte städat mitt rum, pluggat några läxor eller efterlyst min mobilladdare. Greaaaaat work Nora! Istället har jag kollat på top model, klagat på att temperaturen i huset är för låg och sprungit runt i fem lager tröjor, rotat efter kläder till samhällsfesten och hjälpt en nervös vän med klädproblem. Vilken insats liksom.
Men nu ska jag faktiskt på riktigt. göra det jag lovat mig själv. Om jag så ska behöva vara uppe hela natten.
Så om det skulle vara så att ni kommer på mig med att göra någonting annat, säg till mig! För jag är sämst ever på att hålla det jag lovat mig själv.

Peace out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0