24/9

Hey superduper thuseday.

Förmiddagen kunde väl blivit bättre, men men.

När skolan väl var slut, tog jag en prommenad ner till stationen med bästaJosefine, Olov och Philip. Och såklart, så börjar regnet ösa ner och blåsten var ju inte heller alltför mild och varm. Men som tur var, hade man ju hört på radion att det skulle regna, så jag hade ett paraply i beredskap i väskan. Där fick vi trycka under oss alla fyra, vilket inte var det lättaste! Paraplyet var inte särskilt samarbetsvilligt heller, så det blåste runt och ville inte lyda. Så vi fick oss en match! Men men, väl framme på stationen fick vi vänta i etthundratusen år på bussen, eftersom den var försenad, och då passade vi på att bli jätteblöta och iskalla. Trevligt värre.

Efter busstrippen, fick jag Josefinfine med mig hem, vilket inte satt fel.
Vi sysselsatte oss med ett och annat, pajbakning, kolakok och världens bästa tjejsnack!
Tjejen är för underbar!

over and out, n




Man kan roa sig med kola i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Klara

ni är underbara båda två kan jag lova!

2009-09-24 @ 22:27:30
URL: http://klaralinneas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0