Samhällsfeeeeeeest


Eko eko eko ekonomer!

Shit vad jag är laddad nu, för imorgon smäller det! Samhällsfest för allt vad vi är värda, och oj, vad jag tror det kommer bli roligt!
Bussen som ska ta oss till Odensvi kommer någongång vid åtta tiden tror jag? Så innan dess, ska vi hänga hemma hos lovisalove och göra oss i ordning och ha det allmänt bäst! Tänk er själva, en hel hög med hippiebrudar med lite alkohol i blodet, et kan sluta huuur som helst! Så jag lovar att uppdatering kommer på den biten ;)

Men en dag i taget, och idag är det ju torsdag. En regning torsdag också. Men det problemet löser vi med att stanna inne och råplugga (!) och sen ska jag ta mig in till stan för tjejkväll med mina systrar och min mor! Absolut asfint.

Over n' out




Fin finaste Lovisalove

Kommentarer
Postat av: lo

2009-10-01 @ 18:28:01
Postat av: lovis

vad är det nu för gammal du har rotat fram? haha. kyss på fina dig

2009-10-01 @ 18:33:06
URL: http://algovik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0