rainy sunday


I mitt rum ungefär fem meter bort ligger en feting hög med läxor och skriker på mig. Men jag känner mig faktiskt ganska nöjd! Jag har skrivit klart svenska uppsatsen och renskrivit den, plus skrivit lite på historian. Jag känner mig som en duktig flicka nu. Men det är ju såååå tråkigt att plugga och inte blir man mer pepp när det regnar som om någon bore galen. Men någon gång borde man kanske ta tag i livet trots allt, och skriva klart den där jäkla historiauppgiften och engelskan och allt vad vi har.

Nu ska jag förska leta upp den seriösa sidan hos mig själv, men den har gömt sig på ett knepigt ställe.
Men så kan det ju gå ibland.

Åter till läxböckerna och den athenska demokratin, mmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0