jag är en helseriös pluggare


Fredagkvällen ägnar vi åt historia plugg, hur kul låter det inte? Jag känner mig helseriös och as nördig.
Eller när jag tänker efter, tänker jag ägna hela helgen åt plugget, fifan vad fint. Jag tänker dock köra en välförtjänt paus imorgon eftermiddag/kväll/natt/morgon och spendera lite tid med bästa vännen Martina.

Men hörreni, Melissa Horn är bäst att plugga till, och som räddaren i nnöden släppte hon ett nytt album nu i veckan.
Säg ingenting till mig, heter det. Jättebra vekligen!

"Min sol har landat i mitt knä och gått sönder
Våra rader trillar ut och ligger kvar
Det finns en fara i att aldrig hitta vägen
och det finns nått vackert att vandra den ändå"


Hur ska det gå - Melissa Horn


En sommarbild på Martina och mig från sommarlovets sista dag fick äran att trängas på dagens inlägg.
Tjejen är en stjärna!



peace

Kommentarer
Postat av: martina <33

Du är den finaste vänn jag har! <3

2009-10-18 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0