.


JAG SAKNAR AMANDA!



Jag har inte fått träffa henne på fem hela dagar, och ärligt talat så vet jag inte hur jag har stått ut. Men imorgon, då jävlar, då ska jag krama luften ur den stackars kraken! ♥


Den här söndagen tycks aldrig aldrig aldrig ta slut! Just nu fördriver jag tiden med att käka små gurkbitar för att försöka bota mitt illamående. Jag skapar också lite julstämning för mig själv, julmusik hjärta! Och så funderar jag över vad jag önska mig i julklapp, här kommer några saker:



  • Lars Winnerbäck boken, med alla hans låtar plus ackord
  • Trippeltång
  • Berlocker till mitt Thomas Sabo armband
  • Stora feta och fina ringar
  • Laptop
  • En seriöst fungerande väckarklocka! ( snooze och en bra alarmsignal är ett måste!)

Kommentarer
Postat av: karin

mobilen som alarm?!:D<3

2009-11-30 @ 19:55:35
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0