onsdag, fuck


Om man får sammanfatta en dag med ett ord, tänker jag välja bäää, till dagen idag. Dagen har i stort sett bara bestått av feta håltimmar fram och tillbaka, vaccinering och så har jag varit så opepp så det går bara inte. Vi hade bara en seriös lektion idag också, och ändå kunde jag inte komma från skolan förrens 15.20, kul!
Jag låter väldigt emo känner jag nu, jag ska skärpa mig. Men något som inte är så emo är att min katt måste vara den bästa, dagens kärlek till honom!

Nu ska jag gå och plugga matte,
prov på procent, promille och allt sånt där står på schemat till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Andy

hahah bara för att man e nere/opepp e man fan inte emo xD

2009-11-26 @ 22:01:42
Postat av: till andy

okej, tack då vet jag. Ska skriva ner det också så jag inte glömmer bort det!

2009-11-27 @ 22:23:43
URL: http://norahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0