Unibet, forever


Hilda har stått för dagens asgarv. Hon rusade in på mitt rum och utropar: Nora, jag är en grön fikus!
Och sedan drar hon. Känner att hon är mogen till max!
Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt idag. Städat, hur kul är det egentligen? Inte allt för roande i alla fall.
Dagens artist har i alla fall varit Sarah Kelly. Damn, she's great!

Måste ju säga att min pappa är en äkta goding. Det är ju trots allt farsdag och allt!

Vilken söndag va, roligare har man haft! Men nu ska vi inte klaga, that's for nolifers.


Och just det! Den oseriösa texten jag och Amanda åstakom på våran senaste samhällskunskapslektion kanske är bäst att jag slänger upp nu. Innan Amanda blir ledsen på mig föra tt jag lovade att göra det. När ni ändå är igång, kan ni kolla tjejens blogg: Amandasofies.devote.se

När jag ser ljuser blir jag agressiv och oseriös. Inte roligt.
Bregottpaket i håret, najs? Nja.
Vi är dokumenterade på foton och namnen är på plats.
Man kan inte bli sjuk nu!!! Det är ju ffs FEST i morgon.
Vad ska jag annars göra där.....?
Tja, plugget kastar sig över mig.
New Moon biljetter är bokade.
Tjalalalalala.

Unibet, forever♥

Hel seriöst, jag vet! Så går det ibland om man har tråkigt.

Nej men, nu ska jag ta tag i mitt liv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

din pappa är söt :$ hihi

och jag vet någon du tycker är sweet tjalalallalala! :*

2009-11-08 @ 21:07:30
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Duktigt Nora äntligen kommer den fina texten upp!

Du är fiiiiin Nora!:*

2009-11-09 @ 21:47:39
URL: http://amandasofies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0