winter wonderland?


Snö och sånt är väldigt väldigt mysigt, men det är inte okej, när det är heeeelt galet med snö ute!
Idag har jag och ett gäng vänner och en fin pojkvän kämpat oss igenom stormen ner till stan för att sedan bli utskrattade när vi kommer in på västerport av människor vi knappt vet namnet på. Visst att vi kanske såg ut som en hög med snöbollar, men livet är inte alltid lätt! Vi sprang en runda på stan, köpte sex meter sidenband och letade lila skjortor, dock utan resultat på det sistnämda.
Till sist hamnade jag i alla fall på Café Kannan med David och Arvid och massa varm dryck.
Efter det hittade vi amanda och hon och jag drog oss tillsammans med gamla vänner till brygagren för att kolla på Ellen Keys spex, där fann jag skaplig nostalgi!

Nu peppar jag inför julfesten som ska äga rum ute i Ankarsrum imorgon, väldigt trevligt! På lördag ska jag ut till Julia i Björnholm och ha julmys och på söndag blir det pulkaåkning. Känner att helgen kommer bli alla tiders!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0