projekt


Vad gör man egentligen när man är sjuk på ett lov? Jag har i alla fall satt igång med en himlans massa projekt! Garderoben är numera omålad från vit med kluddfläckar till gråblå utan kluddfläckar. Alla mina lådor har jag dragit ut, gått igenom innehållet och rensat ut. Nu är hela rummet, hallen och petras rum fyllt med kläder, småprylar och shampooflaskor. Nu har jag bra det roligaste kvar, att lägga tillbaka allting... SUCK.

Men men, solen lyser ute och snart kommer mina snygga och saknade vänner Nathalie och Lisa hit!
Imorgon ska jag till stan och träffa västerviks näst största rockare, alltså Amanda. Och sen är det NYÅR!
Fin fina dagar väntar framför mig känner jag nu (:

Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda Rockstar

ag må vara Västerviks skönaste rockare, men du är nog världens skönaste rockare min super rocky rockstar :D

2009-12-31 @ 17:23:27
URL: http://amandasofies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0