sardinien -->

Här sitter jag och lyssnar på massa gammal musik på min spotify, snacka om nostalgi!
Det blev precis söndag, och jag drar idag! Sjukt härligt att komma iväg, viken är inte min min favoritstad precis.
Det enda som snackas här är ju ändå skit.

Igår var jag på en skaplig fräsch fest i det skapligt fräscha vädret, mera såna dagar tack.
Idag har jag, som sagt, hängt med Gustaven, packat det sista, ridit en sväng och träffat Lisa en snabbis för att säga hejdå.
Och sen har jag lyssnat massa på Elin Sigvardsson, gud, vad hon är bra! Verkligen ett måste, favoritlåtarna för tillfället är When it comes to you, Where to start & If love can kill I'll die for you. Lyssna och njut, dudes!

Nej men, nu borde jag ta mitt förnuft till fånga och ta mig till min säng,
jag har en lång dag imorgon, eller idag rättare sagt?
Ni får ha det så himla bäst, för nu ska jag steka järnet på Italiens stränder!

Lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0