Tisdag 00.47, shit, im bored

20 saker om mig.

Jag har insett att min senaste kyss: var onödig
Jag pratar: på bästa sätt :D
Jag avskyr när folk: trycker ner sig själva, och andra
Min bästa vän är: Lovisa Gillsjö och Martina Nyhlén
Min första vän heter: Moa Svensson
Kärlek är: Sjukt bra!
När jag borstar tänderna: känner jag mig sjukt uttråkad
När jag lagar mat:
måste jag alltid lyssna på musik på högsta volym, annars är det inte på riktigt!
Jag tänder på: väldigt olika
Jag är rädd för: att bli lämnad ensam och ormar
Den värsta känslan är:
rädsla, saknad
Den bästa känslan är: lycka!
Jag är bäst på: betänketid på den frågan?
Jag är sämst på: säga ifrån
Om jag var ett djur skulle jag vara: skulle helst förbli en människa ;) men annars en fjäril
Min mobiltelefon är: typ ny (:
När jag vaknar på morgonen:
somnar jag gärna om, särskilt om klockan inte har passerat 9 (;
Just nu tänker jag på att: jag måste träffa moa snart, 3 veckor sen sist!
Bebisar är
: små?

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh jag tänkte precis samma tanke saknade unge!

<3

2009-08-06 @ 01:42:47
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0