last summer day

Sorgligt men helt och hållet sant. Idag har vi avverkat 2009 sista sommardag! Men gud, vad bra den blev. Fem gyllene stjärnor. Det började med sovmorgon till 11, som jag tyvärr inte fick utnyttja, eftersom busstiderna är sååå bäst. Sen två lektioner och sen var det end of the day! På bussen hem fick jag fint sällskap, vilket alltid uppskattas.
Nu på kvällen har jag varit inne på People och förberett inför modevisningen. Provat kläder och fått träningstider m.m. Och herregud, jag fick mig allt en mördarklänning, svart och lång, och tajt som jag vet inte vad! Jag kan absolut inte andas i den, så nu ska jag öva på att hålla andan. Hmmm?.

Men i alla fall, check me out!
Utanför People den 12/9 klockan 19.00. Se till att vara där i god tid, annars är risken att ni får stå borta vid preem och ha er, eftersom vi bara kör en visning :s

Men men, mot sängen.

Pussen, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0