JL

Efter att jag klappat mig själv på axeln efter en jobbig men ändå sjukt rolig vecka åkte jag hem och packade mina saker och sen tog jag mig inåt stan igen för att möta Josefine. Skapligt fint snack, prommenad, och sjukt mycket skratt! Efter ett tag kom också Lovisa och vi prommenerad ner till stan och hyrde film, Zozo och favoriten Dirty Dancing 2. Hem till Josefine igen och så blev det filmhäng och sprutande tårar, i alla fall från min sida, jaja.
På natten tog vi flyktvägen ut genom Josefines dörr och sprang och bada, och sen fönstret in , skrapsår och sånt drog vi på oss, finemang.
Jag blev också nattgäst hos finaste Josefine.

Puss




Nora och Josefinfine


Lovisa


Badtime

Kommentarer
Postat av: Josefine

Underbart att få träffa dig mylove! :*

2009-08-23 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0