in the middle of a planningmeating

Första skoldagen är avklarad, woho! sp09C verkar bli fint. Nu har jag tre år kvar, och jag hoppas att jag kommer lära mig hitta bättre på skolan än vad jag gjorde idag?

Här sitter jag nu, mitt uppe i en festplanering. Det är inte det lättaste att göra över msn måste jag meddela, men nu har vi i alla fall kommit lite längre på vägen, efter att ha tjafsat ett bra tag om vem som är äldst. Hmm. Men aja, mina vänner har nog aldrig befunnit sig på det normalaste stadiet.
Ikväll ska jag göra absolut ingenting, det känns faktiskt väldigt skönt! Eller jo förresten, jag ska bort till Malou och rida en sväng, men det gör jag så gärna så :)

over and out, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0