29/8

När jag vaknade på morgonen luktade det kräfot i hela huset, naaajs! Min frukost fick helt enkelt bestå av kräftor och sockerdricka, vilket inte gjorde mig någonting! Resten av dagen försökte jag göra en seriös insats till att städa mitt rum, vilket misslyckades. SÅ istället drog jag på mig ridkläderna och åkte till Malou, och självklart börjar det regna. Min vanliga tur på den fronten. Men men, sånt är livet och jag tog en ridtur i alla fall, och mot slutet tittade faktiskt solen fram till slut. NU på kvällen hade vi, såklart, kräftskiva och nu ska jag kolla på filmen Den bästa av mödrar. Som dagen till ära visas på tv idag.



Ha det fint va
, N

Kommentarer
Postat av: lovisa gillsjö

halla, att du hade en blogg var inte dåligt. najs! jag skulle inte fixa att hålla den vid liv, skulle inte orka att skriva varje dag.

jag såg också "den bästa av mödrar", visst var den bra!?!

hade bra, bless you!!

lovisa

2009-08-30 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0