01.06 haircut problems

Åh, här sitter jag och ångrar mitt allra nyaste haircut. för det första, syns det inte att det är klippt. För det andra ser håret förjävligt ut; ljusbruna slingor i luggen från de gröna slingorna som people färgade in i håret på mig, och sen är resten av håret mörkbrunt. För det tredje, sitter jag och tittar tillbaka på bilder där mitt hår är jättelångt, blankt och precis lagom solblekt, och ångrar sönder mig! Typiskt mig.
Vad finns det att göra, löshår är redan uteslutet, så nu får jag kämpa på och hoppas på att hårtet växer snabbt, snabbt, snabbt! Jag blir så avundsjuk när jag ser alla andra med jättelångt fint hår, och så kommer jag där med min halvdana och tråkiga frisyr. Usch!

Men det finns ju större problem här i världen än hårproblem, så jag ska absolut inte klaga! Jag känner att jag missbrukar min blogg ganska starkt, vilket inte heller är ett världproblem. Men nu ska jag behärska mig, ett inlägg om dagen, max!

Förresten, lyssna på Jordin Sparks nya album Battlefield, jättebra! Men Lars regerar fortfarande,
forever and always.

Nej men nu ska jag faktiskt ta mig i säng, imorgon ska jag in till staden och träffa Calle, Moa mfl. FINT.

Sleep tight dudes

Kommentarer
Postat av: Moa

saft o drömmar (L)

2009-08-31 @ 16:31:38
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0